Настройки шрифта
По умолчаниюArialTimes New Roman
Межбуквенное расстояние
По умолчаниюБольшоеОгромное
    Інтэрнэт-банкінг 136 патэлефануй у свой банк
    Час працы Кантакт-цэнтра банка
    • Пн
    • Аў
    • Ср
    • Чц
    • Пт
    • Сб
    • Нд
                                           8:00 - 20:00
    Дадатковыя нумары:

    Кашалёк Pay - мабільны плацежны сэрвіс для Android-смартфонаў з NFC (у тым ліку смартфонаў Huawei / Honor).

    З 23.03.2022 бескантактавая аплата карткамі Visa з выкарыстаннем дадатку "Кашалёк" часова недаступная.

    Запампаваўшы дадатак «Кашалёк» і дадаўшы ў яго дадзеныя сваёй банкаўскай карткі Mastercard, вы зможаце аплачваць пакупкі ў крамах з тэрміналамі бескантактавых плацяжоў. Прынцып працы сэрвісу заснаваны на замене рэальнага нумара карткі на лічбавы токен пры ажыццяўленні плацяжоў, таксама як у сэрвісаў  Apple Pay, Samsung Pay, Garmin Pay.

    Таксама ў дадатак "Кашалёк" можна дадаваць не толькі аплатныя карткі, але і дысконтныя карты, падарункавыя сертыфікаты, квіткі і купоны, каб яны заўсёды былі пад рукой.

    Як дадаць картку на смартфоне

    Для дадання банкаўскай карткі ў дадатак «Кашалёк» неабходна:

    1. Ўсталяваць дадатак «Кашалёк» з афіцыйнай крамы прыкладанняў вытворцы мабільнай прылады або мабільнай аперацыйнай сістэмы:

    • Google Play – для смартфонаў з АС Android;
    • Huawei App Gallery – для смартфонаў Huawei / Honor;
    • Samsung Galaxy Store – для смартфонаў Samsung Galaxy.

     

    2. У дадатку «Кашалёк» ва ўкладцы «Дадаць карту» выбраць «Банкаўскія карты».

    3. Ўвесці рэквізіты карткі ўручную або лічыць рэквізіты з дапамогай NFC-модуля тэлефона.

    4. Для актывацыі функцыі бескантактавай аплаты для дабаўленай карткі, прыняць у дадатку «Кашалёк» ўмовы карыстальніцкага пагаднення і ўвесці код пацверджання з SMS.

     

    Як аплачваць пакупкі

    Для бескантактавы аплаты з дапамогай Кашалек Pay ™ ў крамах неабходна:

    1. Вывесці тэлефон з спячага рэжыму.
    2. Паднесці тэлефон да тэрмінала бескантактавых плацяжоў. Калі дадзеныя карткі прачытаныя тэрміналам, то на экране тэлефона з'явіцца пацверджанне «Карта прачытана. Дачакайцеся адказу тэрмінала».
    3. У некаторых крамах для пацверджання пакупкі можа спатрэбіцца ўвесці PIN-код на гандлёвым тэрмінале і (або) паставіць подпіс на раздрукаваным чэку.

    Часта задаваемыя пытанні

    Як даведацца, ці падыходзіць мой тэлефон для аплаты?

    Для бескантактавай аплаты пакупак вам спатрэбіцца тэлефон з модулем NFC і аперацыйнай сістэмай Android версіі 5.0 і вышэй. Дадатак «Кашалёк» павінен быць ўстаноўлен з афіцыйнай крамы вытворцы прылады або мабільнай АС (Google Play, Huawei App Gallery, Samsung Galaxy Store і т.п.).

    Калі вы ўжо ўсталявалі дадатак «Кашалёк» і дадалі ў яго банкаўскую карту, але ўсё роўна не можаце расплаціцца з дапамогай тэлефона, выканайце апісаныя ніжэй дзеянні:

    - Пераканайцеся, што праграмнае і апаратнае забеспячэнне вашага тэлефона адпавядае патрабаванням:

    • Аперацыйная сістэма Android версіі 5.0 і вышэй (для прылад Android).
    • Падтрымка NFC.

    - Вызначце, ці падтрымліваецца тэхналогія NFC, і ўключыце яе:

    • Адкрыйце налады тэлефона.
    • Абярыце «Падлучаныя прылады». Калі такога варыянту няма, паглядзіце, ці ёсць адзін з наступных раздзелаў: «Бесправадныя сеткі”, “Падключэннi” або “NFC». Пры неабходнасці націсніце яшчэ.
    • Праверце, ці ёсць функцыя NFC ў з'явіўшымся спісе. Калі яна паказаная, вы можаце расплачвацца праз кашалёк у крамах.

    - Уключыце NFC. Знайдзіце раздзел «NFC» і уключыце гэтую функцыю. Магчымасць актывацыі NFC таксама можа знаходзіцца ў іншых раздзелах, напрыклад - «NFC і аплата».

    Заўвага. Парадак дзеянняў можа адрознівацца ў залежнасці ад мадэлі тэлефона і версіі АС.

    Што будзе з картамі ў дадатку «Кашалёк», калі я адключу пароль для смартфона, графічны ключ, адбітак пальца?

    Пакуль ваш тэлефон не абаронены, магчымасць аплачваць пакупкі з дапамогай кашалёк Pay ™ будзе недаступная. Мы папросім вас ўключыць абарону тэлефона.

    Дзе можна расплачвацца з дапамогай кашалёк Pay ™ ?

    Аплата з дапамогай кашалёк Pay ™ даступная ўсюды, дзе прымаюцца бескантактавыя плацяжы. Таксама пры дапамозе кашалёк Pay ™ можна аплачваць пакупкі ў дадатку «Кашалёк».

    Колькі каштуе выкарыстанне Кашалек Pay ™ ?

    Выкарыстанне Кашалек Pay ™ бясплатнае. Умовы абслугоўвання вашай пластыкавай карты не мяняюцца і адпавядаюць тарыфам банка.

    Ці будзе ў мяне працаваць кашалёк Pay ™ ,калі на смартфоне ўстаноўлена прыкладанне Samsung Pay / Google Pay?

    Кашалёк Pay ™ будзе працаваць. Для гэтага вам трэба ў наладах смартфона выбраць «Кашалёк Pay» як асноўнае аплатнае прыкладанне.

    Якія карты я магу дадаць у «Кашалёк»?

    Mastercard Unembossed; Mastercard Standard; Mastercard Standard «Ашчадная»; Mastercard Unembossed «Дакрананнi»; Mastercard Unembossed «Моцная картка»; Mastercard Gold; Mastercard Gold «Дакрананнi»; Mastercard Gold “Моцная картка»; Mastercard Gold «Ашчадная»; Mastercard Business; Mastercard World «O-GO!»; Mastercard World «Суперсила»; Mastercard Standard «Перакростак».

    Ці можна дадаць карту ў гадзіны і аплачваць пакупкі з дапамогай кашалёк Pay ™ ?

    Пакуль такой магчымасці няма. Мы працуем над тым, каб рэалізаваць яе ў будучыні.

    Як расплачвацца ў крамах картай, дабаўленай у кашалёк?

    Дадатак «Кашалёк» можна выкарыстоўваць для бескантактавай аплаты ў любых крамах, дзе ёсць спецыяльныя тэрміналы бескантактавай аплаты.

    - Выведзіце тэлефон з спячага рэжыму.

    - Паднясіце тэлефон да тэрмінала бескантактавых плацяжоў. Калі дадзеныя карты прачытаныя тэрміналам, то на экране тэлефона з'явіцца пацверджанне: «Карта прачытана. Дачакайцеся адказу тэрмінала».

    Вось што можна зрабіць, калі пацверджанне не з'яўляецца:

    • Паспрабуйце памяняць становішча тэлефона. Антэна NFC можа знаходзіцца альбо ў верхняй або ў ніжняй яго частцы.
    • Паднясіце тэлефон бліжэй да тэрмінала. Патрымайце тэлефон у тэрмінала даўжэй звычайнага.

    Калі ж пацверджанне ёсць, але, па словах касіра, купля не аплачана, пераканайцеся, што крама прымае бескантактавыя плацяжы і звяжыцеся са сваім банкам.

    - У некаторых крамах для пацверджання пакупкі можа спатрэбіцца ўвесці PIN-код на гандлёвым тэрмінале і (або) паставіць свой подпіс на раздрукаваным чэку. У такім выпадку выконвайце ўказанні на экране гандлёвага тэрмінала.

    У мяне iPhone. Ці магу я аплачваць пакупкі тэлефонам у крамах з дапамогай кашалёк Pay ™ ?

    Не, але вы можаце дадаць сваю банкаўскую карту і выкарыстоўваць яе для аплаты пакупак у дадатку «Кашалёк».

    Ці магу я аплачваць пакупкі за мяжой?

    Так, у любых крамах, дзе ёсць тэрміналы бескантактавай аплаты.

    Як расплачвацца з дапамогай Кашалек Pay ™ ў Інтэрнэце?

    Пакуль такая функцыя не падтрымліваецца.

    У мяне дададзена некалькі карт у «Кашалёк». Як мне зразумець, з якой адбываецца аплата карты?

    Першая карта, якую вы дадаеце ў «Кашалёк», становіцца асноўнай. Менавіта з яе спісваюцца сродкі, калі вы расплачваецеся праз наш сэрвіс у крамах.

    Каб прызначыць іншую дабаўленую карту ў якасці асноўнай:

    • Адкрыйце меню карты.
    • Усталюйце пераключальнік «Зрабіць картай па змаўчанні».
    Ці трэба падключэнне да Інтэрнэту для аплаты пакупак з дапамогай кашалёк Pay ™ ?

    Кашалёк Pay ™ не патрабуе бесперапыннага падлучэння тэлефона да Інтэрнэту і дазваляе выканаць некалькі транзакцый без падлучэння да сеткі. Максімальную колькасць транзакцый без падлучэння да Інтэрнэту - 24. Для таго, каб можна было зноў плаціць, здзейсніўшы 24 аперацыі, неабходна кароткачасовае падлучэнне да Інтэрнэту

    Ці можна вырабіць аплату з дапамогай прыкладання, калі смартфон выключаны / цалкам разраджаны?

    Не, гэта немагчыма.

    Ці трэба пры аплаце ўводзіць PIN-код банкаўскай карты?

    Увод PIN-кода банкаўскай карты можа спатрэбіцца толькі ў выпадку, калі запыт PIN-кода адлюстроўваецца на экране гандлёвага тэрмінала. Калі ласка, увядзіце PIN-код карты на клавіятуры тэрмінала.

    Ці магчыма адмяніць аплату, дасканалую праз кашалёк Pay ™ ?

    Для адмены аперацыі вам трэба звярнуцца ў банк, які выпусціў вашу карту.

    Як паглядзець гісторыю транзакцый?

    Каб паглядзець гісторыю бескантактавых транзакцый Кашалек Pay ™ , адкрыйце пункт «Гісторыя аперацый» ў бакавым меню карты.

    Выдаленне карты з прыкладання «Кашалёк»

    Для выдалення карты перайдзіце ў яе меню, абярыце пункт «Выдаліць карту» → «Выдаліць карту цалкам». Пацвердзіце выдаленне. Звярніце ўвагу, што выдаленне карты - незваротнае дзеянне.

    Што будзе з аплатнай картай, калі я выдалю яе дадзеныя з прыкладання «Кашалёк»?

    Плацежная карта працягне працаваць. Вы можаце зноў дадаць яе ў дадатак «Кашалёк» ў любы час.

    Што будзе з картамі ў дадатку «Кашалёк», калі я вярну завадскія налады тэлефона?

    Бескантактавая аплата будзе недаступная, пры гэтым дадзеныя вашых карт захоўваюцца ў запісе прыкладання «Кашалёк».

    Аб бяспецы дадзеных у дадатку «Кашалёк»

    Дадзеныя банкаўскіх карт, дадаваных вамі ў Кашалёк, абаронены ў адпаведнасці з міжнародным стандартам бяспекі індустрыі плацежных карт-PCI DSS. Дадатковыя меры абароны дазволяць пазбегнуць магчымай уцечкі дадзеных у выпадку страты або крадзяжу тэлефона. Таму для забеспячэння дадатковай бяспекі вашых плацежных дадзеных у дадатку «Кашалёк» мы просім вас абараніць ваш смартфон, усталяваўшы ў наладах АС пароль, кароткі код, графічны ключ ці ўваход па адбітку пальца.

    Ці ёсць у кашалёк Pay ™ доступ да майго банкаўскага рахунку?

    Не, у сэрвісу кашалёк Pay ™ няма доступу ні да дадзеных карты, ні да банкаўскага рахунку карты.

    Што будзе з картамі ў дадатку «Кашалёк», калі я здам тэлефон у сэрвіс?

    У мэтах бяспекі мы рэкамендуем папярэдне вярнуць тэлефон да заводскіх налад; пры гэтым дадзеныя вашых карт захаваюцца ў запісе прыкладання «Кашалёк».

    Я страціў тэлефон. Што рабіць?

    Звярніцеся ў службу падтрымкі банка, які выпусціў вашу карту, любым зручным спосабам. Паведаміце службе падтрымкі банка, што хочаце заблакаваць загружаны ў тэлефон токен карты (эквівалент вашай банкаўскай карты ў сэрвісе кашалёк Pay ™ ).

    Я страціў аплатную картку. Што рабіць?

    Вам трэба як мага хутчэй паведаміць у банк пра страту карткi любым зручным спосабам. Банк заблакуе страчаную картку. Калі картка дададзена ў дадатак «Кашалёк», яе токен (эквівалент вашай банкаўскай карты ў сэрвісе кашалёк Pay ™ ) таксама будзе заблакаваны ў тэлефоне.

    Мы выкарыстоўваем Cookie

    Для збору інфармацыі з мэтай паляпшэння працы сайта выкарыстоўваюцца файлы cookie. Вы можаце прыняць або адмовіцца ад выкарыстання кукі-файлаў або наладзіць іх. Націснуўшы «Прыняць усё», Вы даяце згоду на апрацоўку файлаў cookie у адпаведнасці з Палітыкай у адносінах да апрацоўкі файлаў cookie у ААТ «Белаграпрамбанк».

    Наладзіць