Настройки шрифта
По умолчаниюArialTimes New Roman
Межбуквенное расстояние
По умолчаниюБольшоеОгромное
    Інтэрнэт-банкінг 136 патэлефануй у свой банк
    Час працы Кантакт-цэнтра банка
    • Пн
    • Аў
    • Ср
    • Чц
    • Пт
    • Сб
    • Нд
    8:00 - 20:00
    Дадатковыя нумары:

    Больш за 1 000 000 кліентаў выбралі Belagroprombank

     
     
    Атрымайце ўсё неабходнае ў Belagroprombank
    Кіруйце сваімі картамі

    - Блакуйце, перавыпускайце, настройвайце ліміты
    - Правярайце баланс і гісторыю аперацый у адзін клік.

    Кіруйце сваімі картамі
    Афармляйце прадукты анлайн

    - Адкрывайце ўклады і рахункі, заказвайце новыя карты, афармляйце заяўкі
    на крэдыты без візіту ў аддзяленне.

    Афармляйце прадукты анлайн
    Аплачвайце паслугі

    - ЖКГ, інтэрнэт, мабільная сувязь і іншыя паслугі праз АРІП - без камісіі
    - Хуткія плацяжы па QR-коду

    Аплачвайце паслугі
    Перакладайце грошы

    - Па нумары карты ці тэлефона
    - Паміж сваімі рахункамі - маментальна

    Перакладайце грошы
    Збірайце на мару

    - Стварайце мэты ў Скарбонцы
    - Адкладайце аўтаматычна або ўручную 

    Збірайце на мару
    Персанальны падыход у кожным дотыку
    • Дадавайце частыя аперацыі ў раздзел «Хуткі доступ».
    • Падключайце бонусныя праграмы, push -паведамлення і аўтаплацяжы.
    • Персаналізуйце свой профіль.
    • Выбірайце класічную светлую ці стыльную цёмную тэму.
    • Пацвярджайце аплату і ўваход у дадатак біяметрыяй.
    Сэрвісы і праграмы лаяльнасці
    Усталюйце дадатак Belagroprombank
     
    Як зарэгістравацца ў Мабільным інтэрнэт-банкінгу
    Кліенту банка
    Кліенту іншага банка з дапамогай Міжбанкаўскай сістэмы ідэнтыфікацыі (МСІ)
    Публічная аферта на заключэнне дамовы паслуг падрабязней
    Якая павінна быць мінімальная версія аперацыйнай сістэмы мабільнай прылады для выкарыстання мабільнага інтэрнэт-банкінгу?

    Адказ: Мінімальная версія аперацыйнай сістэмы, якая падтрымліваецца мабільным дадаткам, павінна быць не менш за 8 для прылад на платформе Android, і не менш за 14 для платформы iOS.

    Што такое Push-паведамлення?

    Адказ. Гэта усплывальныя паведамленні ў мабільным дадатку, якія інфармуюць аб спісаннях, залічэннях і аперацыях па банкаўскіх картах у рэжыме рэальнага часу. Апавяшчэнні захоўваюцца ў раздзеле «Профіль Push -паведамлення» → « Push -паведамлення» і дазваляюць вам аператыўна адсочваць рух сродкаў.

    Як падлучыць Push-паведамлення аб аперацыях?

    Адказ. Push -паведамлення актывуюцца аўтаматычна пры падключэнні любога пакета "SMS-інфармаванне", якія знаходзяцца ў раздзеле "Карты".

    Куды прыходзяць Push-апавяшчэнні, калі карыстач аўтарызаваны на некалькіх прыладах?

    Адказ. Push -паведамленні накіроўваюцца на ўсе прылады, дзе ўсталяваны мабільны банкінг і выкананы ўваход у акаўнт. Вы атрымаеце апавяшчэнне адначасова на кожным актыўным прыладзе.

    Пры рэгістрацыі просіць "Задайце PIN-код для ўваходу ў дадатак". Што гэта такое?

    Адказ. Пін-код - сакрэтны пяцізначны код для доступу выключна да Мабільнаму з дадаткам, які Вы задаяце пры першай аўтарызацыі ў Мабільным дадатку. Пін-код выкарыстоўваецца пры наступным уваходзе ў Мабільны дадатак. Калі Ваша прылада падтрымлівае магчымасць выкарыстання біяметрычных дадзеных (функцыі Touch ID, Face ID), пры другім і наступным уваходзе ў Мабільны дадатак Вы можаце выкарыстоўваць іх.

    У раздзеле «Профіль» - «Настройкі» мабільнага прыкладання Вы можаце ўсталяваць зручны для Вас спосаб аўтэнтыфікацыі пры ўваходзе ў Мабільны дадатак: «Лагін і пароль» ці «PIN-код». Пры выбары ў якасці спосабу аўтэнтыфікацыі «PIN-код» Вы можаце выбраць уваход па Touch ID/Face ID (адбітку пальца)

    Пры праходжанні рэгістрацыі просіць увесці лагін, пароль і мабільны ключ. Што гэта такое і чым яны адрозніваюцца?

    Адказ. Лагін - кодавае імя карыстальніка для ўваходу ў мабільны дадатак і (або) інтэрнэт-банкінг. Пароль - сакрэтны код доступу да мабільнага дадатку і (або) інтэрнэт-банкінгу, адрозны ад усталяванага мабільнага ключа або пін-кода. Лагін і пароль Вы ўстанаўліваеце самастойна пры праходжанні працэдуры рэгістрацыі альбо яны выдаюцца Вам, пры падключэнні паслугі інтэрнэт-банкінг у падраздзяленні банка.

    Мабільны ключ - шматразовы сакрэтны код, які выкарыстоўваецца для пацверджання Вамі згоды на здзяйсненне аперацый з дапамогай мабільнага дадатку. Мабільны ключ усталёўваецца самастойна пры рэгістрацыі ў мабільным дадатку або ў раздзеле «Профіль» - «Наладкі», а таксама усталёўваецца ў інтэрнэт-банкінгу праз раздзел «Сэрвіс» - «Новы мабільны ключ».

    Лагін, пароль і мабільны ключ, якія выкарыстоўваюцца пры працы ў інтэрнэт-банкінгу, мабільным дадатку павінны змяшчаць ад васьмі да дваццаці сімвалаў, пры гэтым павінны быць выкарыстаны лічбы, літары верхняга і ніжняга рэгістраў.

     

    Я забыўся мабільны ключ для здзяйснення аплаты ў мабільным дадатку. Што рабіць?

    Адказ. Аднаўленне забытага мабільнага ключа не ажыццяўляецца. Вы можаце задаць новы мабільны ключ адным са спосабаў:

    1. У Інтэрнэт-банкінгу Вам неабходна зайсці ў асабісты кабінет, абраць раздзел «Сэрвіс» /« Новы мабільны ключ».
    2. У Мабільным дадатку неабходна прайсці паўторную рэгістрацыю. Для гэтага на экране ўводу ПІН-кода пры ўваходзе ў дадатак неабходна націснуць на "Забылі код?" або абразок "Выхад" / "Змяніць карыстальніка"/.

    Далей неабходна выбраць "Зарэгістравацца" і пазначыць дадзеныя:

    • ідэнтыфікацыйны (асабісты) нумар пашпарта/ нумар пашпарта,
    • нумар тэлефона,
    • пасля гэтага абраць "Не памятаю лагін або пароль",
    • пацвердзіць свой нумар тэлефона,
    • прызначыць новы лагін, пароль і мабільны ключ.

    Пры стварэнні новага мабільнага ключа павінна змяняцца не менш за 2 сімвалы ў параўнанні з раней усталяваным мабільным ключом.

    Я памыліўся з уводам лагіна/пароля, ПІН-кода і мой уліковы запіс заблакаваная. Што рабіць?

    Адказ. Для бяспекі карыстальнікаў мабільнага дадатку пры трохразовым няправільным уводзе лагіна/пароля, ПІН-кода уліковы запіс блакуецца на 2 гадзіны (па заканчэнні 2 гадзін аўтаматычна разблакуецца).

    Я забыўся/згубіў лагін і (або) пароль для ўваходу ў мабільны дадатак. Што рабіць?

    Адказ. Для аднаўлення доступу да мабільнага дадатку Вы можаце прайсці паўторную працэдуру рэгістрацыі ў мабільным дадатку.

    Для гэтага на экране ўводу ПІН-кода пры ўваходзе ў дадатак неабходна націснуць на "Забылі код?" або абразок "Выхад" / "Змяніць карыстальніка". Далей неабходна выбраць "Зарэгістравацца" і пазначыць дадзеныя:

    • ідэнтыфікацыйны (асабісты) нумар пашпарта/нумар пашпарта,
    • нумар тэлефона, пасля гэтага абраць «Не памятаю лагін ці пароль»,
    • пацвердзіць свой нумар тэлефона,
    • прызначыць новы лагін,
    • пароль і новы мабільны ключ.

    Пры стварэнні новых лагіна, пароля і мабільнага ключа павінна змяняцца не менш за 2 сімвалы ў параўнанні з раней усталяванымі лагінам/паролем/мабільным ключом.

    Звяртаем вашу ўвагу! Пры змене уліковых дадзеных (лагіна і пароля) у мабільным дадатку дадзеныя для ўваходу ў інтэрнэт-банкінг зменяцца аўтаматычна.

    Не працуе аўтападстаноўка праверачных кодаў з SMS-паведамленняў. Што рабіць?

    Адказ. 

    Для прылад на аперацыйнай сістэме Android.
    Каб актываваць аўтападстаноўку кодаў пацверджання з SMS-паведамленняў на прыладах з аперацыйнай сістэмай Android неабходна перайсці ў раздзел «Налады»/ «Google»/ «Аўтазапаўненне»/ «Коды пацверджання з SMS» і пераключыць світч «Аўтаматычна ўводзіць коды пацверджання з SMS» у актыўны стан.

    Для прылад Huawei.
    Каб актываваць аўтападстаноўку кодаў пацверджання з SMS-паведамленняў на прыладах Huawei неабходна дазволіць доступ "Huawei Core" да SMS-паведамленням. Для гэтага неабходна перайсці ў раздзел "Налады"/
    «Дадаткі і апавяшчэнні»/ «Дадаткі»/ «HMS Core»/ адкрыць меню «Аб дадатку» і націснуць «Правы».
    Без прадастаўлення дадзенага доступу аўтападстаноўка можа працаваць не карэктна.

    Для прылад на аперацыйнай сістэме iOS.
    Каб актываваць аўтападстаноўку кодаў пацверджання з SMS-паведамленняў на аперацыйнай сістэме iOS ніякіх дадатковых налад не патрабуецца, націсніце на поле "SMS-код", а калі SMS-паведамленне прыйдзе, то ў
    "падказцы" над клавіятурай з'явіцца код, на які неабходна націснуць для здзяйснення аўтападстаноўкі.
    На iOS 15.0 і вышэй код з SMS-паведамлення ў поле "SMS-код" уводзіцца ўручную.

    Не прыходзіць праверачны SMS-код. Што рабіць?

    Адказ.  Рэкамендуемы скарыстацца адной або некалькімі ніжэйпрыведзенымі рэкамендацыямі, якія могуць дапамагчы ў дадзенай сітуацыі:

    • уключыць і выключыць «Рэжым палёту»;
    • цалкам перазагрузіць прыладу;
    • Выняць і пераўсталяваць SIM-карту;
    • скінуць наладкі сеткі;
    • звязацца з мабільным аператарам.
    Што рабіць, калі дадатак « Belagroprombank » не працуе па сетцы Wi-fi за мяжой?

    Адказ. За мяжой дадатак «Belagroprombank» можа не працаваць праз некаторыя кропкі доступу Wi-fi . Рэкамендуемы змяніць кропку доступу Wi-fi і паспрабаваць зноў.

    Як я магу ўсталяваць мабільны ключ калі раней карыстаўся толькі інтэрнэт-банкінгам і карткай сесійных ключоў?

    Адказ: Стварыць мабільны ключ можна прама ў мабільным дадатку ў раздзеле «Профіль» – «Налады» – «Кіраванне мабільным ключом», а таксама ў інтэрнэт-банкінгу ў раздзеле "Сэрвіс" - "Новы мабільны ключ".

    Мой уліковы запіс заблакаваны адміністратарам. Што рабіць?

    Адказ: Для ўдакладнення прычыны блакіроўкі і яе зняцця (пры наяўнасці магчымасці) рэкамендуем звярнуцца ў Кантакт-цэнтр ці падраздзяленне банка.

    Я забыўся/згубіў ПІН-код для ўваходу ў мабільны дадатак. Што рабіць?

    Адказ. На экране ўводу ПІН-кода пры ўваходзе ў дадатак неабходна націснуць на «Забылі код?» або абразок "Выхад" / "Змяніць карыстальніка". Затым неабходна пазначыць свае лагін і пароль, задаць новы ПІН-код.

    Як падлучыць другую прыладу па QR-коду?
    Як выдаліць уліковы запіс у мабільным дадатку?

    Пасля здзяйснення дзеянняў, указаных на макетах, уліковыя дадзеныя Мабільнага інтэрнэт-банкінгу будуць выдаленыя.

    Для аднаўлення доступу да ўліковага запісу патрабуецца паўторна прайсці працэдуру рэгістрацыі.

    Пытанні, якія датычацца захоўвання дадзеных карыстальнікаў, рэгулююцца ўнутранымі рэгламентамі Банка, а таксама Законам Рэспублікі Беларусь ад 07.05.2021 №99-3 "Аб абароне персанальных даных" і іншымі актамі заканадаўства.

    Рэкамендаваныя прадукты

    Мы выкарыстоўваем Cookie

    Для збору інфармацыі з мэтай паляпшэння працы сайта выкарыстоўваюцца файлы cookie. Вы можаце прыняць або адмовіцца ад выкарыстання кукі-файлаў або наладзіць іх. Націснуўшы «Прыняць усё», Вы даяце згоду на апрацоўку файлаў cookie у адпаведнасці з Рэгламентам у дачыненнi да апрацоўкі файлаў cookie у ААТ «Белаграпрамбанк».

    Наладзіць