Інфармацыя аб закупках банка
Закупка аудытарскiх паслуг
Апісанне прадмета закупкі | |
---|---|
Дата заканчэння прыёму прапаноў | 15.10.2025 09:00 |
Кантактная асоба |
Па функцыянальных і тэхнічных патрабаваннях, якія прад'яўляюцца да прадмета закупкі:
Па пытаннях арганізацыі і правядзення працэдуры закупкі:
|
Будаўніча-мантажныя і пусканаладачныя работы з набыццём абсталявання і праграмнага забеспячэння па аб'екце «Мадэрнізацыя будынка банка, размешчанага па адрасе: г. Бабруйск, вул. Максіма Горкага, 1»
Апісанне прадмета закупкі | |
---|---|
Дата заканчэння прыёму прапаноў | 21.10.2025 09:00 |
Кантактная асоба |
Па пытаннях правядзення конкурсу, падтрымання сувязі з заказчыкам і атрымання ад яго звестак, удзельнікі могуць звярнуцца ў Банк па адрасе: 220036, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, пр - т Жукава, 3, па электроннай пошце – tender3@belapb.by, а таксама: у працоўныя дні: панядзелак-чацвер з 08.30 да 16.00, Пятніца з 08.30 да 14.00, абедзенны перапынак 12.30 да 13.15 па тэлефонах: па пытаннях арганізацыі і правядзення конкурсу: +375 17 359 10 05 – Колышкаў Валерый Іванавіч; па функцыянальным і тэхнічным патрабаванням, што прад'яўляюцца да прадмета закупкі: +375 222 29 37 35, +375 29 150 45 79 – Бараноўскі Андрэй Сяргеевіч; |