Настройки шрифта
По умолчаниюArialTimes New Roman
Межбуквенное расстояние
По умолчаниюБольшоеОгромное
    Інтэрнэт-банкінг
    Час працы Кантакт-цэнтра банка
    • Пн
    • Аў
    • Ср
    • Чц
    • Пт
    • Сб
    • Нд
                                           8:00 - 20:00
    Дадатковыя нумары:

    Ад ідэі да эфектыўнага бізнэсу: гісторыі карпаратыўных кліентаў Белаграпрамбанка

    13.09.2021

    "Мы вельмі трапятліва ставімся да водгукаў спажыўцоў і рады прапанаваць нашай мэтавай аўдыторыі карысны, якасны і смачны прадукт". Кіраўнік партнёра завода ТАА "ЛВЛ Эвалюшн" Аляксандр Ляўковіч падзяліўся вопытам стварэння аднаго з найбуйнейшых у Беларусі прадпрыемстваў па вытворчасці дзіцячага харчавання, расказаў аб перспектывах гэтага бізнесу.

    Завод ТАА «ЛВЛ Эвалюшн»
    Завод ТАА «ЛВЛ Эвалюшн»

    Завод знаходзіцца недалёка ад Дзяржынска. Яго тэрыторыя займае 3 гектары. Вытворчыя магутнасці ўражваюць і, што важна, у далейшым іх плануюць пашыраць. На заводзе ўстаноўлена інавацыйнае еўрапейскае абсталяванне. Склады змяшчаюць да 10 мільёнаў адзінак гатовай прадукцыі.

    Пазнавальнасць брэнда "Лыжка ў далоньцы" расце з кожным днём. За два з невялікім гады работы аб прадпрыемстве ТАА "ЛВЛ Эвалюшн" даведаліся сотні тысяч спажыўцоў з Беларусі, Украіны, Расіі, Казахстана.

    Кіруючы партнёр завода ТАА «ЛВЛ Эвалюшн» Аляксандр Ляўковіч
    Кіруючы партнёр завода ТАА «ЛВЛ Эвалюшн» Аляксандр Ляўковіч

    ЯК УСЁ ПАЧЫНАЛАСЯ

    "Мы пабудавалі цудоўны завод, арыентуючыся на простую ісціну: дзеці - наша ўсё", - гаворыць Аляксандр Ляўковіч.

    «Сабралася каманда аднадумцаў. Маладыя і таленавітыя хлопцы, якія працавалі з дзіцячым харчаваннем і мелі вялікі вопыт у гэтым напрамку. Канцэпцыя праекта была створана ў 2017 годзе. Мы абдумвалі розныя варыянты, абмяркоўвалі прапановы адзін аднаго, планавалі, як павінна быць наладжана ідэальная вытворчасць дзіцячага харчавання, улічвалі нюансы. Потым выклалі гатовае рашэнне праекціроўшчыкам. Адным словам, мы пастараліся на славу, стварылі завод, які стаў топавым у Беларусі».

    Хто інвеставаў

    Вытворчы цэх завода ТАА «ЛВЛ Эвалюшн»
    Вытворчы цэх завода ТАА «ЛВЛ Эвалюшн»

     «Часткова наша каманда ўклала ў завод уласныя сродкі. Таксама мы прыцягнулі інвестыцыі ад нашага надзейнага партнёра - Белаграпрамбанка.

    Калі мы прыйшлі з прапановай у Белаграпрамбанк, высветлілася, што ёсць магчымасць атрымаць падтрымку ад Еўрапейскага інвестыцыйнага банка. Ён зацікаўлены ў фінансаванні праектаў, якія робяць стаўку на інавацыйнасць і тэхналагічнасць.

    Белаграпрамбанк - несумненна, той партнёр, з якім прыемна і рэзультатыўна працаваць. Без яго мы б не дасягнулі такіх вынікаў”.

    ЗАВОД ЕЎРАПЕЙСКАГА ЎЗРОЎНЯ

     Вядома, галоўнае тое, што знаходзіцца ўнутры завода, як кажа Аляксандр, "у сэрцы".

    «Гэтае сэрца вычарчана, выверана, створана прафесіяналамі. Наш завод поўнасцю ўкамплектаваны еўрапейскім абсталяваннем, мы прынцыпова адмовіліся ад больш танных кітайскіх варыянтаў. У нас атрымалася пабудаваць у Беларусі прадпрыемства дастойнага, сучаснага ўзроўню».

    На заводзе ўнікальная сістэма ачысткі вады. Яна ўключае ў сябе інфільтрацыйныя палі, назапашвальнікі чыстай вады, унікальную сістэму ачысткі сцёкаў з дапамогай сістэмы падвойнага осмасу.

    Вада для дзіцячага харчавання здабываецца з мясцовых артэзіянскіх свідравін. Яна чысціцца ад прымешак і абезжалезваецца. Вада, якая выкарыстоўваецца для прыгатавання дзіцячага харчавання, прайшла выпрабаванні не толькі ў айчынных лабараторыях, але таксама ў замежных акрэдытаваных лабараторыях на адпаведнасць патрабаванням ЕС і ўнутраным стандартам транснацыянальных кампаній.

    «Тут мы выпускаем прадукты ў розных варыянтах упакоўкі: шкляныя і бляшаныя банкі, мяккія пауч-ўпакоўкі ў любых фарматах. Цікава тое, што дзіцячае харчаванне папулярнае і сярод дарослых, якія імкнуцца харчавацца правільна і купляюць яго для перакусаў».

    ТАА "ЛВЛ Эвалюшн" пастаўляе сваю прадукцыю на рынкі Беларусі, Расіі, Украіны, Казахстана, Кіргізіі. Вядуцца перагаворы аб продажах прадукцыі на рынках еўрапейскіх краін, Кітая, Блізкага Усходу. Зусім нядаўна была падпісаная дамова на пастаўкі ў Ізраіль.

    СЕРТЫФІКАЦЫЯ ЯКАСЦІ

    Сертыфікаты якасці, а іх у завода каля дзесяці, гавораць аб высокіх станоўчых характарыстыках прадукцыі. Мы маем сертыфікат Organic, які разлічаны на лінейку арганічнай прадукцыі для асабліва патрабавальнага спажыўца.

    «Для нас стала важным дасягненнем атрыманне сертыфіката FSSC 22 000, які прызнаюць еўрапейскія спажыўцы і шэраг іншых краін. Ён ёсць усяго ў некалькіх прадпрыемстваў нашай галіны ў Беларусі. Для адзнакі ў рамках гэтай сертыфікацыі прыязджала экспертная камісія, праходзіў доўгі маніторынг завадскіх магутнасцяў, правяраліся якасць прадукцыі, бяспека вытворчасці».

    ЛІНЕЙКА ПРАДУКЦЫІ

    «Пад брэндам «Лыжка ў далоньцы» выпускаецца і ліцэнзійная прадукцыя: «Халоднае сэрца», «Марвел», «Тры ката» і г.д. Каб заключыць кантракт з карпарацыяй DISNEY, наша кампанія прайшла складаную атэстацыю вытворчасці з боку міжнародных экспертаў: сацыяльны, тэхналагічны аўдыт, аўдыт бяспекі вытворчасці. Проста так атрымаць дыснэеўскі малюнак на ўпакоўцы немагчыма».

    Партнёры кампаніі ТАА "ЛВЛ Эвалюшн": "Беллакт", "Аазіс", "Ам-Ам" і многія іншыя. Таксама, ключавым і стратэгічным партнёрам на сёння з'яўляецца кампанія "Еўраторг" з вытворчасцю ўласных гандлёвых марак, вядуцца перамовы аб супрацоўніцтве з буйнымі міжнароднымі брэндамі.

     

    Прасоўванне

    «Мы выступаем за сучасны падыход да маркетынгу. Ад даследаванняў спажывецкага попыту, вывучэння сусветных трэндаў, да стварэння ўнікальных рэкламных кампаній і інтэграцый. Гэта дазваляе нам займаць сваю долю рынку і ўвесь час павялічваць яе. Нават на старце свайго шляху мы атрымалі прэмію «Брэнд года» ў Беларусі».


    ПЛАНЫ НА БУДУЧЫНЮ І ГАЛОЎНЫЯ ПРЫНЦЫПЫ

    «Вялікія перспектывы ў развіцці мы бачым на расейскім рынку, вядуцца перамовы з буйнымі федэральнымі і лакальнымі сеткамі. Дзякуючы правільнай асартыментнай і коштавай палітыцы мы можам прапанаваць канкурэнтаздольны прадукт. Таксама адна з задач - стварыць ахопную PR-кампанію, максімальна паказаць перавагі завода, які адпавядае ўсім еўрапейскім стандартам, для нашых патэнцыйных партнёраў».


    А ДЭГУСТАТАРЫ ХТО?

    «Мы старанна аналізуем сусветны рынак з пункту гледжання пакавання, дызайну і смакавых пераваг, сочым за трэндамі і прагнозамі. Новыя спалучэнні густаў прыдумляе наш тэхнолаг сумесна з камандай маркетынгу. Далей мы збіраемся ўсёй камандай і дэгустуем. Затым, калі навінка ўжо выйшла на рынак, уважліва сочым за водгукамі і каментарамі.

    Мы рухаемся ў нагу з часам і гатовы ў 2022 годзе запусціць шырокую лінейку арганічнай прадукцыі».

    2020 ГОД: СЛОЖНАСЦІ І ВЫНІКІ

    «2020 прынёс падзеі, якіх ніхто не чакаў, і, вядома, гэтыя рызыкі не былі ўлічаныя ў бізнэсе. Пры запуску завода мы сутыкнуліся з праблемай адмовы замежных экспертаў прыязджаць да нас для мантажу і пуска-наладкі абсталявання. Каманда шмат што ўзяла на сябе. Было складана, але мы зладзіліся. Зрываліся пастаўкі, перамовы, сустрэчы з патэнцыйнымі фундатарамі, але мы перажылі гэтыя складанасці. Гэта нас згуртавала і адкрыла новыя магчымасці, крэатыў, энергію.

    Дзіцячае харчаванне – кірунак цікавы, але ён "доўгі". Гэта значыць, у якое ты інвестуеш і ведаеш, што будзе вынік, але не адразу. Гэта гісторыя для людзей, якія вераць у сябе, свае сілы, уменні і веды».

    БІЗНЭС - ГЭТА ЛЮДЗІ, КАМАНДА

    «Калектыў кампаніі - больш за 120 чалавек. Мы не раскідваемся людзьмі, шануем кожнага. Чакаем усіх, ёсць вакансіі. Мы заўсёды рады людзям, якія жадаюць прафесійна расці і развівацца, працаваць якасна і адказна. Імкнемся ўкладвацца ў моладзь, бяром студэнтаў на працу і старанна прыглядаемся да іх, рыхтуем спецыялістаў, ствараем умовы для добрай камфортнай працы».

    САВЕТ ПАЧАНАЮЧЫМ

    «Галоўная рада пачаткоўцам і бізнэсмэнам, якія шукаюць сябе, – не баяцца. Гэта не азначае, што трэба лезці ў афёры, авантуры. Рабіце сваю справу. Не трэба баяцца канкурэнцыі, прагарэць, рызыкаваць. Трэба вымяраць бізнэс не ў моманце, а ў даляглядзе. А для гэтага трэба ўвесь час шукаць, актыўна ісці да мэты, спрабаваць нешта новае».

    Белаграпрамбанк дапамагае бізнэсу фінансаваннем, таксама ў банку дзейнічае інфармацыйная падтрымка стартапаў, прадстаўнікоў малога і сярэдняга бізнесу, функцыянуе сетка каворкінг-прастора для прадпрымальнікаў пачаткоўцаў і кампаній, якія развіваюцца - IGROW. Сёння па краіне такіх цэнтраў налічваецца 43.

    Цэнтры прыцягнення IGROW Белаграпрамбанка – гэта прасторы для працы бізнесменаў, правядзення дзелавых сустрэч, навучальных мерапрыемстваў. Для рэзідэнтаў у IGROW створаны ўсе ўмовы для эфектыўнай і плённай работы, тут рэгулярна праводзяцца цікавыя семінары па развіццю бізнесу, мерапрыемствы з удзелам партнёраў банка, якія дзеляцца вопытам паспяховай пабудовы бізнесу і могуць выступіць інвестарамі ўдалай бізнес-ідэі. Словам, фармуецца спрыяльнае бізнэс-асяроддзе, якое дадатнай выявай мовіцца на фармаванні ўласнай справы і паляпшэнні бізнэсу.

    Уступайце ў супольнасць IGROW у сацыяльных сетках, падпісвайцеся на Telegram-канал https://t.me/igrowby і атрымлівайце пастаянную падтрымку банка - неабходныя практычныя парады і рэцэпты поспеху для запуску і развіцця свайго бізнесу.

    Мы выкарыстоўваем Cookie

    Для збору інфармацыі з мэтай паляпшэння працы сайта выкарыстоўваюцца файлы cookie. Вы можаце прыняць або адмовіцца ад выкарыстання кукі-файлаў або наладзіць іх. Націснуўшы «Прыняць усё», Вы даяце згоду на апрацоўку файлаў cookie у адпаведнасці з Рэгламентам у дачыненнi да апрацоўкі файлаў cookie у ААТ «Белаграпрамбанк».

    Наладзіць